0
0,00 lei 0 elemente

Nu ai niciun produs în coș.

Log in

Automatizarea spatiilor de birouri

august 14, 2019
automatizarea spatiilor pentru birouri

Avand in vedere faptul ca marea majoritate dintre noi petrecem peste 8 ore din zi la birou, ar trebui sa acordam mai multa atentie mediului in care ne desfasuram activitatea.  La fel cum un scaun de birou ergonomic ajuta la reglarea posturii la birou, asa poate automatizarea spatiilor de birouri sa seteze intensitatea luminoasa optima, sa regleze temperatura, sa regleze nivelul oxigenului din incapere pentru a crea un mediu optim desfasurarii activitatilor de birou.

Functii pentru automatizarea spatiilor de birouri

1.Controlul iluminatului

Cu ajutorul senzorilor de prezenta, sistemul variaza intensitatea luminoasa automat, luand in considerare atat prezenta cat si daca nivelul intensitatii luminoase este sub limita setata. Acest mic detaliu are un efect important pentru a ridica nivelul eficientei energetice intr-o cladire de birouri.

Daca exista zone special create pentru productie putem stabili un nivel optim de intensitate luminoasa iar sistemul sa mentina acel nivel pe toata durata programului si doar daca este detectata prezenta.


2. Controlul jaluzelelor

In acest caz, cu ajutorul unei statii meteo putem programa coborarea jaluzelelor daca nivelul radiatiilor pe anumite fatade ale cladirii depaseste limita stabilita. De asemenea, in cazul unei furtuni in care viteza vantului depaseste anumite limite jaluzelele exterioare pot fi coborate protejand cladirea.

Controlul automat al jaluzelelor are un rol foarte important in ceea ce priveste eficienta energetica, aceasta fiind ridicata cu peste 20%


3.Controlul ventilatiei si a climatizarii

Sistemul este capabil sa monitorizeze temperatura si sa modifice automat modurile de functionare intre ECO-STANDBY-CONFORT, in functie de prezenta umana in birouri.

Utilizarea unor senzori care sunt capabili sa citeasca si nivelul dioxidului de carbon, ajuta atat la controlul ventilatiei cat si a calitatii aerului in zonele de birouri.


4.Utilizarea scenariilor

Putem programa diferite scenarii dorite de beneficiari mai ales in zona salilor de conferinta. Prin apasarea unui singur buton putem crea ambianta perfecta pentru a sustine o prezentare sau a tine o conferinta. Un scenariu des utilizat este urmatorul: -jaluzelele coboara - luminile dimeaza la 20% - proiectorul coboara - ecranul de proiectie coboara - sala trece in modul confort.


5.Interfata de vizualizare

Putem realizata interfata de vizualizare care permite monitorizarea si controlul intregii cladiri. De la prezenta, intensitate luminoasa, temperatura in fiecare zona, nivelul CO2, activitatea echipamentelor, radiatiile solare pe fiecare fatada, pana la starea vremii.  Toate aceste informatii pot fi accesate

Vrei sa te ajutam cu automatizarea spatiilor de birouri? Contacteaza-ne acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Adresa

Strada Lalelelor 16B, Alba Iulia, 510217, Romania
Copyright © 2024 Smart Home Systems. Toate drepturile rezervate.
envelopeusercartphone-handsetcrossmenu